tort "sticla de vin"

 

 am doi prieteni, sot si sotie, care sunt si vecinii mei si care sunt nascuti amandoi in luna octombrie, la 1 saptamana distanta unul de celalalt. si cum tin mult la amandoi, m-am gandit sa le fac un tort, iar anul acesta florin va fii castigatorul: va primi un tort sticla de vin. inspiratia mi-a venit dupa ce am studiat putin forumul kuharka.ru. sursa de inspiratie


tortul este tort maresal imbracat in ciocolata si pasta de zahar. sticla este facuta din salam de biscuiti, imbracata in pasta de zahar.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA