cum se face un banner cu numele

se alege fontul dorit si se tipareste pe o coala


se copiaza pe hartie de calc ceea ce se doreste a se transpune pe pasta de zahar


se intinde o foaie de pasta de zahar


se pune hartia de calc peste


se perforeaza conturul literelor cu ajutorul unui bold


se ia colorant praf (culoarea dorita) - eu am colorant rosu de sfecla de la Dr. Oetker



se pensuleaza peste foaia de calc colorantul astfel incat sa intre prin orificiile create cu boldul


se ia cu grija foaia de calc


se coloreaza literele cu culoarea aleasa - aici am avut un mic accident si nu am putut poza tot banner-ul.


pe acelasi principiu, folosind si mulajele de la calendarul de avent




6 comentarii:

  1. Ti-a iesit frumos . De unde ai luat acel colorant ?

    RăspundețiȘtergere
  2. sanda, l-am luat de la Dr. Oetker. mi l-a adus cineva de la laborator ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. O idee genială. Şi când mă gândesc cât mă mai chinui eu cu şabloane decupate sau cu linii de contur. Mulţumesc pentru idee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ideea nu-mi apartine. am preluat-o si eu de la viorica. am mentionat acest lucru la tortul masinuta facut pentru radu ionut.

      Ștergere
  4. Iarta-ma, dar probabil mi-a scapat acel tort. Oricum, te urmaresc si adesea mai dau o tura prin retetele tale. Am ce invata. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de aprecieri. nu-i nici o problema daca ti-a scapat tortul. de obicei, pe un blog nou, in primul rand ma uit la torturi. e o manie a mea. ;)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA