bansko / bulgaria - ianuarie 2019

in perioada 28.01 - 01.02 am plecat cu baietii la Bansko, la ski. daca anul trecut am fost cu ei la Winslow Highlands Apartment - Bansko, anul acesta am facut rezervare la APARTHOTEL PREDELA NADEZHDA BANSKO. pentru 1 adult si 2 copii, un apartament cu 1 dormitor, living cu canapea extensibila si chicineta, 4 nopti cazare am platit 145 euro. tot in acesti bani am avut inclus si accesul la piscina si jacuzzi. ceea ce m-a atras la acest aparthotel este faptul ca pun la dispozitia turistilor spatiu special pentru depozitarea echipamentului de schi (schiuri si clapari). skipass-urile au fost 493 leva (190 leva / 3 zile / adult, 110 leva / 3 / copil > 7 ani si 3 leva / 3 zile / copil < 7 ani).
despre cazare, ce pot spune. un apartment cochet, cu living, dormitor, bucatarie, baie si balcon, situat la parter, avand incalzire electrica. in bucatarie am avut tot ceea ce ne trebuia.
apartamentul este situat foarte aproape de gondola, vis-a-vis de MPM hotel sport (care la parter are un bancomat - pireus bank) si pe care il ocoleam pentru a ajunge pe partie. la parter, gasiti minimarket si centru de inchirieri skiuri. langa se gaseste un restaurant si o toneta cu hot dog.
cred ca am vorbit destul, acum este randul pozelor




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA