Sunny Beach / Bulgaria - septembrie 2019

deoarece in iunie am mers in Grecia, am hotarat sa ducem copii la tobogane de apa, iar cea mai buna oferta am gasit la Hotel Planeta***** in Sunny Beach.
am rezervat prin booking.com: o camera dubla de lux pentru 1 adult si 2 copii + ALL INCLUSIVE / 5 nopti cazare = 565 euro (~2.700 lei) perioada 02.09 - 07.09.2019
am ajuns in jurul orei 12, am parcat masina si am primit bretarile pentru all inclusive, dupa care am fost indrumati sa mergem sa servim pranzul. la ora 14 am primit camera, surpriza: nu a fost dubla de lux ci suita junior (839 - am avut un living cu canapea extensibila unde au dormit copii si un dormitor cu paturi twin).















am avut 2 balcoane imense. balconul "copiilor"


balconul nostru


hotelul se afla la ~ 200 m de plaja (se trece strada si se ocoleste hotelul Blue Pearl).






mancare suficienta si foarte variata.
platouri calde


salate 

 platouri calde


 bufetul copiilor



3 tipuri ciorba



 salate




 fructe

 dulciuri






  hotelul




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA