Ksamil / Albania - iunie 2021

 luna iunie aduce "traditia" noastra si anume: CONCEDIUL DE VARA. si anul acesta ca si pana acum, imediat ce s-a terminat anul scolar am plecat la mare (pe 21.06) si unde puteam merge in perioada aceasta? in Grecia, Insula Lefkada, am fost de 3 ori, asa ca am schimbat destinatia si castigatoare a iesit albania. si de data aceasta, de mare ajutor ne-a fost www.booking.com. ne-am cazat in ksamil (un mic orasel din sudul litoralului albanez, la 60 km de granita cu grecia si in apropierea parcului national butrint), la guesthouse meta ksamil (rezervarea prin booking pentru 3 persoane x 5 nopti cu mic dejun inclus = 260 euro, dar cel mai bine este sa faceti rezervare direct la unitatea de cazare Luciano Meta - profilul de facebook), la ~ 100 m distanta de plaja paradis. doar treceam strada si ajungeam pe plaja.

intrarea in camera

zona de kitchineta

kitchineta (nu am folosit-o, am avut micul dejun inclus si restul meselor le-am servit la diverse terase)

paturile suprapuse ale copiilor

baia - dusul nu era delimitat si se aduna apa in baie (se scurgea destul de repede)

balconul cu vedere spre plaja paradis

apus de soare pe plaja paradis

plaja paradis

plaja paradis

am avut o camera pentru 4 persoane (pat matrimonial si 2 paturi suprapuse), cu kitchinetta (aragaz electric, filtru de cafea, sandwich maker, cana electrica), o baie spatioasa si balcon (fiind la primul etaj). 

la parterul cladirii se afla restaurantul unde am servit micul dejun si uneori si cina.





in apropiere sunt multe magazine si terase. plus un schimb valutar.

intr-una din zile am plecat cu barca spre insule. 20 euro / 3 persoane. am vorbit cu Gabriel sa vina sa ne ia atunci cand dorim noi (00355682593269 - Gabriel)









in alta zi am fost sa vizitam parcul national butrint


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA