tavi prajituri & torturi

forma pandispan - mos craciun - am luat-o de la un magazin de cadouri, gen 3,80 lei.


forma pandispan - bradut & om de zapada - le-am luat de la un magazin de cadouri, gen 3,80 lei.


forma pandispan - ursuleti - am luat-o de la un magazin de cadouri, gen 3,80 lei.


tavi blat de tort - din plus


30 x 38 cm - din real


set tort cupola - de pe net www.tvproducts.ro


tavi chec - din auchan


tavi cozonac - le am mostenire de la mama


forma tarta (26 cm) - din real


forma tort detasabila cu capac (26 cm) - am primit-o cadou


forma tort si guguluf detasabila (26 cm) - din real


forma tort - din auchan



forma guguluf - de la un magazin 3,80 lei


forma de guguluf din silicon - de la o prietena draga. merci inca o data Elena




forma tort detasabila patrata (26 x 26 cm) - din real


forma de tort - inimioara - din silicon


forme pentru "scoarta de copac"


tava pentru paine, cozonac, tort...orice "vor muschii mei" ;) (primita cadou de la iepurasul Elena;si a venit in dublu exemplar :))



cadru reglabil pentru prajituri / torturi



tava din silicon pentru 12 minibriose


tava din silicon pentru chec (am folosit-o deja, e foarte buna) - am luat-o cu revista "perfecte din cuptor"


set tavi inimioara din silicon - le-am luat cu revista "perfecte din cuptor"


2 comentarii:

  1. Buna....unde ati gasit de cumparat toate aceste minunate forme? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. mo9ny, am modificat postarea si am specificat la fiecare in parte de unde le am ;)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA