cartofi cu rozmarin la cuptor

zilele trecute, de plictiseala si oboseala (in conditiile in care nu aveam ce vedea la TV) am "setat" TV-ul pe paprika si am inceput sa motai. m-am trezit brusc la realitate cand am auzit nu stiu ce bucatar - care avea emisiunea atunci - ca "vom face cartofi cu rozmarin la cuptor". am deschis bine urechile si apoi intr-o lene totala am deschis si ochii. si minune....am vazut o reteta usor de pregatit si care-mi facea cu ochiul.

cartofi noi - de preferinta baby
sare
ulei de masline
rozmarin - de preferinta frunze (eu am cumparat un plic de rozmarin si surpriza....era praf ;))

se spala bine cartofii, se taie in sferturi, se pun in tava, se presara sare, frunzele de rozmarin tocate marunt si se stropesc cu ulei de masline
se da tava la cuptor si se coc


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA