Hai hui prin Romania 2 - iunie 2020

scoala se apropia de final, noi aveam timp liber, asa ca am decis sa facem o excursie de 2 zile (10.06 - 11.06.2020) prin Tara Fagarasului.

Ziua 1: Am plecat pe ruta Curtea de Arges - Campulung (drumul fiind la fel de stricat ca in anii precedenti) - Rucar - Bran - Rasnov - centura Brasov - Rupea -Viscri - Sinca Veche - Ohaba - Fagaras.
Masa de pranz am servit-o la Casa Pastravarului.





In Rupea am vizitat Cetatea Rupea:

taxa vizitare (2 adulti + 2 copii) = 46 lei





Viscri: harta satului (parcare)


drumul din parcare spre Biserica Fortificata, urmand sagetile, treci prin gradinile oamenilor



 Biserica Fortificata (taxa vizitare 2 adulti + 2 copii = 25 lei)




Altarul bisericii


Interiorul bisericii


Vedere din turnul bisericii asupra satului Viscri



Imagini din Viscri


Casa Printului Charles de Walles


Drumul prin sat spre parcare




Sinca Veche - Templul Ursitelor (nu se plateste intrare, dar exista o cutie unde se doneaza pentru monument)





Moara de apa de la Ohaba
Se poate cumpara malai, magneti, dulceturi de casa, siropuri de casa, etc.
Nu stiu sa spun exact cat este taxa de intrare, dar noi am dat 105 lei: 3 kg malai, 1 borcan 400 g dulceata de visine, 1 borcan 400 g gem de macese, 1 l sirop de soc, 3 magneti si taxa de intrare (2 adulti si 1 copil).


Proprietara (a patra generatie) care este si ghid


Anul din care dateaza moara: 1873



Cazare am avut in Fagaras, la Pensiunea Sada. Am avut 2 camere duble, care comunicau intre ele printr-o usa. Camerele erau la mansarda. Las imaginile "sa vorbeasca". Ambele camere au fost 250 lei / noapte.
scara de acces etaj 1


scara de acces etaj 2


hol etaj 2


camera dubla nr 9






camera dubla nr 10





cafea, ceai si zahar din partea casei (in fiecare camera)


minibar dotat cu vin, apa, sucuri, alune si ciocolata


Ziua 2: Fagaras - Sambata de Jos / Sus - Valea Zanelor - Valea Oltului - Ramnicu Valcea - Curtea de Arges.

Cetatea Fagaras (taxa vizitare 2 adulti + 2 copii = 44 lei)








Am servit pranzul la terasa de langa pensiune, meniul zilei fiind ciorba de burta + crochete de pui + cartofi prajiti


Am dorit sa vizitam Herghelia de cai si Palatul Brukenthal de la Sambata de Jos, dar era inchis. Am mers la Manastirea Sambata de Sus.




Valea Zanelor (taxa de vizitare 2 adulti + 2 copii = 20 lei)











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA