pilaf calugaresc

a la hellena recepie


2 morcovi
2 cepe potrivite
1 dovlecel
1 radacina de telina (potrivita) (nu am avut, deci nu am pus)
1 lingura pasta de gogosar (nu am avut, deci am pus 1 ardei gras rosu)
500 g manatarci de padure congelate (nu am avut, deci am pus 500 g ciperci champignon)
2 linguri pasta de rosii
1 ceasca orez (250 ml)
sare, piper
patrunjel verde
1 foaie de dafin
fulgi chilli (optional)
50 ml ulei

se soteaza morcovul, ceapa, pasta de ardei si telina in ulei si apa


se adauga frunza de dafin si sare


se adauga apoi ciupercile taiate bucati


se adauga o ceasca de apa si se lasa sa fiarba, amestecand mereu (data viitoare voi rade telina si morcovul)
dupa cateva minute se adauga orezul


se amesteca totul si se adauga dovlecelul taiat cuburi


se pun 2 1/2 cesti de apa fierbinte (aceiasi ceasca cu care se masoara orezul)


cand orezul este aproape fiert, se adauga pasta de rosii si se potriveste de sare si piper
se mai da in cateva clocote, apoi se opreste focul si se presara patrunjel verde tocat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA