marinata de miel

 este Sfanta sarbatoare Pascala....toata lumea pregateste mielul: se face ciorba, drobul, friptura....aaaa, friptura....mare dilema de la an la an. eu una m-am saturat sa mananc in fiecare an aceeasi friptura: friptura de miel la cuptor. anu acesta, si datorita faptului ca am primit in dar un vas roman, m-am hotarat sa fac marinata de miel.

intr-un vas incapator, am pus carnea pe care am presarat-o cu sare si condimente pentru friptura, am impanat-o cu catei de usturoi, am presarat peste ierburi de provence, boabe de piper negru, am adaugat 1/2 l vin rose si 2 1/2 cani de apa, am acoperit bine, bine vasul si l-am pus la frigider. seara, am intors carnea (am avut 2 bucati mari de miel, mai bine zis, pulpele din spate) ca sa fie marinata bine si am lasat vasul la frigider pana a doua zi.



dimineata, la 6, am pus vasul roman intr-un lighean, l-am umplut cu apa, am pus capacul la vas - intors invers - pe care l-am umplut cu apa, apoi pe langa vas am turnat apa pana l-am acoperit bine. dupa 4 ore, am scos vasul din apa, marinata din frigder si am transferat marinata din bol in vasul roman. am acoperit vasul si l-am dat la cuptor. am tinut marinata cam 2 ore la cuptor la 180 grade.



marinata, inchisa in vasul ud....


marinata este gata. trebuie pusa in farfurii si servita cu pofta...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA