gogosi umplute cu ciocolata



gogosi...cate amintiri imi trezesc...imi amintesc de bunica si de gogosile facute de ea, dar pe vremea aceea eram pasionata de mancat nu de gatit :)
din pacate bunica nu mai este si nici reteta ei de gogosi...am cateva retete de gogosi de post (gogosi de post I - de la mama soacra si gogosi de post II - de la caietul cu retete)
de data aceasta am folosit o combinatie de 2 retete, si anume: gogosi de post II si paine alba
nu va speriati, de la reteta de paine am luat numai cantitatile de apa, faina si drojdie. si acum, sa trecem la treaba:

2 cups apa (500 ml)
50 ml ulei
150 g zahar
1 fiola esenta vanilie
1 fiola esenta rom
coaja rasa de la o portocala
coaja rasa de la lamaie
5 1/4 cups faina
1 1/2 lingura drojdie (1 1/2 pachet drojdie uscata - 1 pachet = 7 g)

in ordinea de mai sus, le-am pus in masina de paine si am setat-o pe programul "aluat"




cand a fost gata, am scos aluatul pe masa infainata si l-am intins, lasandu-i o gromise de 1 cm


cu ajutorul uni pahar (si a baiatului cel mic, de care nu am scapat ;)) se taie gogosile. restul de aluat se mai franta putin, se intinde si se taie alte gogosi, pana se termina tot aluatul


se pun in tava acoperita cu hartie de copt (mie mi-au iesit 3 tavi pline, adica 47 bucati) si se coc in cuptorul preincalzit la 180 grade pana prind o frumoasa culoare aurie




crema de ciocolata se incalzeste (eu am pus-o intr-un castron si apoi am pus castronul pe calorifer)



se umple cu ciocolata "aparatul de tortura"



apoi se ia fiecare gogoasa in parte si "se tortureaza" cu ciocolata




sectiune


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA