reguli "Killer predă-te" – Joc de carti

informatii de la despre copilarie
nu stiu cati ma "cunoasteti" si cati sunteti pentru prima data musafirii mei, dar o sa va spun pentru toti: am in "dotare" 2 flacai, unul de 3 ani si altul de 6 ani, cu care trebuie sa ma mai si joc din cand in cand. avem tot felul de jocuri "boardgame" sau mai pe limba noastra cu tabla si zar. le-am tot jucat si, sincer, m-am cam plictisit de ele. cum baiatul cel mare este la scoala, mi-am amintit de jocurile copilariei mele. si tot cautand regulile diverselor jocuri, am ajuns pe blogul despre copilarie de un am preluat urmatoarele reguli.
Cerinţe:
  • Minim 3 jucători (recomandăm minim 4);
  • Cărţile de joc: 1 x A, 1 x K şi ? x alte tipuri de cărţi;
    ? = numărul de jucători – 2.
Reguli:
  • Se amestecă cărţile de joc şi fiecare jucător trage câte o carte şi se uită la ea fără a o arăta celorlalţi jucători;
  • Cartea trasă, o va păstra până la sfârşitul jocului;
  • K (Popa) reprezintă Poliţistul (scopul lui fiind de a-l găsi pe Killer) – acesta are dreptul o singură dată în timpul jocului să someze un jucător să se predea (“Killer predă-te!”). Dacă jucătorul somat este întradevăr Killer-ul, atunci jocul este câştigat de Poliţist, dacă în schimb a somat un jucător care avea o carte reprezând un om bun, jocul este pierdut de Poliţist şi este câştigat de Killer;
  • A (Asul) reprezintă Killer-ul (scopul acestuia e de a “omorî” toţi oamenii buni) – oricând crede de cuviinţă în timpul jocului, jucătorul care are această carte poate clipi (cu un singur ochi) către alt jucător, în momentul în care acel jucător îl observă (şi este om bun) trebuie să zică “mort!”, acel jucător fiind eliminat din joc. Killer-ul câştigă in momentul în care a eliminat toţi oamenii buni din joc;
  • Orice altă carte in afară de cele desemnate pentru a fi Poliţist şi Killer (de regulă K şi A) are rolul de om bun. Acest jucător trebuie să zică “mort!” la nu mai mult de câteva secunde după ce a văzut un alt jucător făcându-i cu un ochi. El în mod special nu trebuie să anunţe persoana care l-a “omorât” decât după finalul jocului;
  • Killer-ul nu-l poate omorî pe Poliţist;
  • După finalul jocului toţi jucătorii îşi arată cărţile trase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA