turnulete de bezea

10 albusuri
500 g zahar
2 linguri cacao
crema ganache

se bat albusurile spuma cu un praf de sare, astfel incat sa se tina de castron atunci cand acesta este rasturnat



se adauga apoi zaharul si se bate bine pana se topeste



se imparte spuma in 3 parti:
1. se pune "in fir" 6 linguri de zahar caramelizat fierbinte si se bate spuma repede

nu am mai facut pentru ca nu-mi ajungea cantitatea de albus (am folosit 5 albusuri pe care le aveam congelate)

2. se pune cacaoa si se amesteca





3. ramane alba



se pune spuma intr-un posh si se formeaza bezele intr-o tava tapetata cu hartie de copt



se introduc bezelele in cuptorul preincalzit pentru 40 minute, la foc mic
se lasa sa se raceasca



se aseaza o bezea cu caramel, crema ganache, bezea alba, crema ganache, bezea cu cacao

nu am mai avut cu ce sa le fac. compozitia cu cacao a iesit foarte subtire, nu se mai tinea ca o bezea. prin urmare le-am mancat simple.

IMPORTANT!
1. Daca se doreste ca bezelele sa fie crocante, se coc o ora in cuptorul incalzit dinainte si nu se scot pana nu se racesc.
2. Pentru obtine bezele lipicioase, se las la cuptor 30 minute, iar dupa ce se racesc, se pastreaza la frigider.
3. Zaharul se adauga in compozitie abia dupa ce s-au batut foarte bine albusurile.
4. Daca dupa 15 minute de copt, bezelele nu au prins o crusta fina, se da focul putin mai tare.

2 comentarii:

  1. buna mika...am sa incerc sa-ti pun in mail trucuri wilton pt decora, pana atunci am cateva puse si pe blog:http://gatind-cooking-cucinare.blogspot.com/2009/12/wilton-tips.html

    RăspundețiȘtergere
  2. uite iti dau link-ul site-ului wilton si gasesti o multime de tehnici de decorare, explicate si ce fel de "scule" ai nevoie in realizarea lor...sper sa-ti fie de ajutor!http://www.wilton.com/decorating/

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA